مهندس یار

ساخت وبلاگ

آموزش PLC

آپدیت 94/12/22 ورژن دوم

PLC به معنای کنترل کننده منطقی برنامه پذیر می باشد. قبل از آنکه وارد مبحث PLC شویم بهتر است بدانیم که قبل از ساخت و به کار گیری PLC ها در صنایع، سیستم های اتوماسیون و کنترل با استفاده از تجهیزاتی از قبیل : رله، کنتاکتور و تایمر ها و شستی ها (که از دو بخش مدار فرمان و مدار قدرت تشکیل می گردند) انجام می شد. با گسترش کارگاه ها و کارخانه ها و به کارگیری تجهیزات در صنایع وسیع تری همچون صنایع نفت و گاز و کارخانجات بزرگتری مانند کارخانجات ذوب آهن، سیمان و امثال آنها در صورت استفاده از این روش ها حجم تابلو های استفاده شده بالا رفته و برای کنترل و عیب یابی و همچنین تغییراتی احتمالی باید قسمت های مختلفی از مدار تعویض می شد. پیشرفت های چشمگیر فن آوری نیمه هادی در زمینه ی ساخت ریز پردازنده و حافظه های با حجم بالا امکان ساخت کنترل کننده های منطقی برنامه پذیر را فراهم کرده است.

*** دانلود نمونه ای از آموزش ***

اولین PLC تقریبا در سال 1968 در امریکا توسط شرکتی بنام مادیکن ساخته و وارد بازار شد که با ساخت PLC ها بسیاری از مشکلات سابق برطرف شد.

مزیت و برتری PLC ها در مقابل مدار فرمان های رله ای :

کاهش حجم و هزینه ی تابلوی فرمان: در قسمت PLC قسمت مدار فرمان آن حذف می گردد و برنامه نویسی آن در PLC انجام میشود. بنابراین از حجم تابلو ها کاسته شده و همچنین صرفه جویی قابل توجهی در هزینه ی لوازم و قطعات بخصوص در پروژه های عظیم میگردد.

قابلیت انعطاف بیشتر و سهولت در توسعه: اگر نیاز به تغییرات درعملکرد مدار باشد در مدار فرمان رله ای بایستی بخشی از سیم کشی ها جابجا شده و یا بعضی از قطعات را تعویض کنیم ولی با تغییر در برنامه ی نوشته شده ی PLC و ایجاد یک برنامه ی جدید به راحتی میتوان تغییرات را بدون هزینه انجام داد.

قابلیت اطمینان بالا: هنگامی که برنامه ای نوشته میشود میتوان آن را در محیط برنامه به راحتی شبیه سازی کرده و عملکرد آن را مشاهده کرد. بعد از آن برنامه را به PLC ارسال کرد که بر خلاف سیستم های رله ای از سیم کشی کمتری استفاده شده و کل کار از طریق کد نویسی انجام میپذیرد و این کار باعث می گردد اجرای پروژه های با اطمینان بیشتری انجام گیرد و ضریب اشتباه را به حداقل برساند. همچنین می توانید برای برنامه های نوشته شده رمز هایی را قرار دهید تا دسترسی به آنها و تغییرات در آنها محدود گردد.

مزیت بعدی سرعت بالا و سهولت در اجرای سیستم های اتوماسیون و کنترلی با استفاده از PLC ها می باشد.

عیب یابی خودکار: دستگاه PLC در بخش نرم افزاری شامل قسمتی می باشد که Error ها و خرابی ها را گزارش می دهد و عیب یابی و رفع اشکالاتی از سیستم براحتی انجام می گیرد. ولی برای عیب یابی مدارات فرمان خارج از منطق می باشد و به طور کلی تجربی و بسته به تجربه و سابقه ی فرد تکنسین دارد. استهلاک مکانیکی حداقل و عدم نیاز به سرویس و نگهداری استفاده از PLC ها استهلاک مکانیکی به همراه ندارد و نیاز به بازدید ها و سرویس های دوره ای ندارد. همچنین نسبت به قطعات بکار رفته در مدار فرمان های رله ای از عمر بیشتر وخرابی کمتری برخوردارند.

امکان انجام محاسبات پیچیده ی ریاضی: انجام محاسبات ریاضی در سیستم های رله ای سابق میسر نبود ولی در PLC ها به سادگی با برنامه نویسی ای که در این مجموعه آموزشی آشنا خواهید شد انجام می گیرد.

در این مجموعه آموزشی در طی 14 ساعت آموزش مالتی مدیا در قالب سرفصل ها و درس های زیر به خوبی با مباحث PLC آشنا خواهید شد: (توجه: محصولی جدید با عنوان آموزش 40 پروژه PLC به محصولات مهندس یار در این صفحه اضافه گردید)

*** دانلود نمونه ای از آموزش ***

فصل اول :مقدمه ای از PLC سری 300

     آشنایی با تعاریف و مفاهیم اولیه

فرآیند های صنعتی

انواع PLC سری 300 از نظر شکل ظاهری

مزایا و معایب PLC

شرح ماژول ها و تجهیزات سری 300

ورودی و خروجی دیجیتال و آنالوگ

فصل دوم :پیکر بندی در HWconfig

اصول پیکر بندی HWconfig

نحوه وارد کردن اجزا

رک 300 و نصب تجهیزات روی آن

رک توسعه و ارتباطات آن

Power Supply و انواع آن

تنظیمات CPU و تشریح عملکرد

نصب و سیم کشی CPU

پیکر بندی CPUدر محیط HWconfig

مدهای کاری CPU

بخش حافظه ها CPU

راه اندازی مجدد CPU

تشریح پنل CPU

فانکشن ماژول ها FM و تشریح عملکرد هر یک از آنها

کارت های IM و روش برقراری ارتباط

پیکر بندی کارت های IM

انواع کارت های SM (دیجیتال و آنالوگ)

نحوه سیم کشی ماژول های I/O

پیکر بندی و تشریح عملکرد ورودی و خروجی

فصل سوم :مفاهیم پایه و شروع برنامه نویسی در OB1 با Bit Logic

فرمت دیتا ها در S7

فرمت آدرس دهی در S7

مفاهیم فرمتهای آدرس 8 – 16 – 32 بیتی

نحوه عملکرد آکومولاتور ها

تشریح کار با سیمولاتور PLC SIM

وارد کردن دستورات و خروجی گرفتن در محیط PLC SIM

آشنایی با سه روش برنامه نویسی LAD/FBD/STL

ساختن Symbol

  تشریح المان های Bit logic

کار با حافظه ها در Bit logic

حل چند تمرین کاربردی

فصل چهارم :تشریح عملکرد و برنامه نویسی با Counter/Timer/Comparator

نحوه عملکرد مقایسه کننده ها

مقایسه کننده ها با داده های مختلف I-DI-R

حل تمرین های مختلف با مقایسه کننده ها

نحوه عملکرد انواع تایمرها

دستورات بیتی تایمرها

بررسی ماندگاری تایمرها

حل تمرین های مختلف با تایمرها

نحوه عملکرد انواع شمارنده ها

بررسی خروجی های CV_BCD

دستورات بیتی کانتر

حل تمرین های مختلف با شمارنده ها

فصل پنجم :برنامه نویسی با Move/Function/Converter/Shift/Rotate

عملکرد قدرتمند Move

نکات Move

حل تمرین با Move

عملکرد دستورات محاسباتی Integer

محاسباتی اعداد صحیح 16 بیتی

محاسباتی اعداد صحیح 32 بیتی

دستورات Real

حل تمرینات مختلف با دستورات محاسباتی

مبدل های فرمت اعداد به یکدیگر

تبدیل Integer به BCD و بلعکس

تبدیل DoubleInteger به BCD و بلعکس

تبدیل Integer به DoubleInteger و بلعکس

تبدیل Integer به Real

مبدل متمم یک و دو (قرینه و معکوس)

مبدل Round کننده اعداد اعشاری

حل تمرینات مختلف و متنوع از دستورات تبدیل

دستورات شیفت

دستورات چرخش

حل تمرینات مختلف شیفت و چرخش

دستورات Word Logic

دستورات Jump

حل تمرین

فصل ششم :آشنایی و کار با سنسورهای دیجیتال

سنسور های غیرتماسی و تماسی

تشریح عملکرد و کار با سنسور های تماسی لیمیت سوئیچ

کاربرد سنسور های لیمیت سوئیچ

تشریح عملکرد و کار با سنسور های غیرتماسی سلفی

کاربرد سنسور های سلفی

تشریح عملکرد و کار با سنسور های غیرتماسی آلتراسونیک

کاربرد سنسور های آلتراسونیک

تشریح عملکرد و کار با سنسور های غیرتماسی فوتوالکتریک

کاربرد سنسور های فوتوالکتریک

تشریح عملکرد و کار با سنسور های غیرتماسی خازنی

کاربرد سنسور های خازنی

فصل هفتم :کار با سخت افزار S7 300 بروی تابلو

سیم بندی و تشریح اجزای S7 300

اجرای چند برنامه و حل تمرین با ارتباط گیری آنلاین

کتابهای الکترونیکی مربوط به PLC

فایلهای مربوط به پروژه های کاربردی

به همراه نرم افزارهای مربوطه با راهنمای نصب :

PLC STEP 7   v5.5

آموزش کامل و کاربردی نرم افزارهای Simatic Manager  آموزش کامل و کاربردی PLC به همراه نرم افزارهای مربوطه و پروژه های کاربردی.

*** دانلود نمونه ای از آموزش ***

آموزش plc

سفارش محصول و پرداخت آنلاین با مبلغ 25000 تومان (تخفیف هزینه پستی+ ارسال سریع تر):

Online بسته جامع آموزشی کاربردی مهندسی مکانیک

وضعیت کالا: موجود Check آموزش برنامه نویسی حرفه ای با FORTRAN 95

توجه مهم: با توجه به درخواست های کاربران محترم مهندس یار، محصول جدیدی در رابطه با آموزش مفاهیم پیشرفته PLC (به خصوص S7 400 تهیه و در سایت قرار گرفت. برای تهیه این محصول به این صفحه مراجعه فرمایید: کلیک کنید). همچنین محصولی جدید با عنوان آموزش 40 پروژه PLC به محصولات مهندس یار در این صفحه اضافه گردید.

 Check آموزش برنامه نویسی حرفه ای با FORTRAN 95 توجه 1: محصولات معرفی شده از سمت مهندس یار، به دقت از میان ده ها محصول موجود در بازار انتخاب می شوند، به طوری که اولاً دارای بالاترین کیفیت آموزش بوده و نکات کاربردی را به کاربران آموزش دهند. همچنین ضمانت عملکرد و پشتیبانی محصولات هم توسط این مجموعه مورد تاکید و توجه می باشد. پس از دریافت محصول سفارش داده شده در صورت وجود هر مشکلی می توانید با شماره تماس ذکر شده در پشت جلد مجموعه آموزشی تماس حاصل فرمایید.

Check آموزش برنامه نویسی حرفه ای با FORTRAN 95 توجه 2: علت حذف سفارش به صورت پرداخت در محل: با توجه به مشکلات عدیده ای که برای سفارشات پرداخت در محل به وجود آمده است (از قبیل طولانی شدن مراحل ارسال به علت سیر مراحل اداری در این حالت، برگشتی بالا به علت عدم مراجعه مامورین اداره پست به آدرس مشتری، هزینه ارسال بیشتر به علت اخذ هزینه خدمات و ارزش افزوده از مشتری، عدم تحویل گیری سفارش از طرف برخی افراد بی مسئولیت و …) که نارضایتی مشتریان را به دنبال داشته است، از ابتدای سال 94 این حالت حذف شده و سفارش محصولات فقط به صورت پرداخت آنلاین مقدور می باشد. در این حالت سفارشات سریعتر و با هزینه کمتر به مشتریان ارسال شده و درصد برگشتی ها نیز نزدیک به صفر می باشد. جهت اطلاعات بیشتر به صفحه راهنمای خرید مراجعه فرمایید.

Check آموزش برنامه نویسی حرفه ای با FORTRAN 95 مشاوره و پشتیبانی: با تماس با بخش فروش شرکت مهندس یار با شماره 66573993 در صورتی که هر سوالی در ارتباط با نحوه سفارش محصولات و سایر خدمات مجموعه داشته باشید در خدمت شما می باشیم.

پشتیبانی مهندس یار

راهنمای خرید از وب سایت مهندس یار

عضویت در کانال تلگرام مهندس یار

صفحه اینستاگرام مهندس یار

  مهندسی عمران   آموزش طراحی سایت و برنامه نویسی   آموزش تعمیر خودرو و جوشکاری
آموزش تصویری استاتیک و مقاومت مصالح

آموزش تصویری استاتیک و مقاومت مصالح ویرایش سوم

این نرم افزار آموزشی مفاهیم مختلف درس های استاتیک و مقاومت مصالح را به صورت گرافیکی و با استفاده از انیمیشن و تصویر به صورت کاملاً مفهومی آموزش می دهد (100% به زبان فارسی، مالتی مدیا). همچنین با استفاده از ده ها مثال و مساله نمونه حل شده در این مجموعه آموزشی می توانید مهارت های لازم برای حل مسائل این درس های مهم را به دست آورید.

دانلود نمونه درس های آموزشی و مشاهده مشخصات کامل

 

مزیت های تکنولوژی آموزشی مالتی مدیا:

در این روش آموزشی به علت کار در محیط گرافیکی و تصویری، آموزش های ارائه شده برای کاربر کاملاً ملموس است. سرعت یادگیری و ماندگاری مطالب بیشتر بوده و کاربر می تواند در صورت نیاز به دفعات مطالب آموزشی را به سادگی مرور کند. در نتیجه به کارگیری این روش باعث کاهش هزینه ها و افزایش کیفیت آموزش می گردد.


مهندس یار...
ما را در سایت مهندس یار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان mohandesyar بازدید : 357 تاريخ : دوشنبه 24 اسفند 1394 ساعت: 3:15

نرم افزار و تولکیت های لب ویو 2015

آپدیت 94/12/19

نرم افزار LabVIEW – محیط برنامه نویسی گرافیکی است که توسط تکنسین ها، مهندسان، معلمان و دانشمندان در سراسر جهان برای ایجاد برنامه های کاربردی پیچیده برای حل مسائل اندازه گیری ، تست ، کنترل ، اتوماسیون ، آموزش های علمی و . . . مورد استفاده قرار می گیرد . برنامه نویسی در لبویو بصورت گرافیکی انجام می گیرد . بدین صورت که کاربر توسط ارتباط بلوک های مختلف عملیاتی در قسمت بلوگ دیاگرام برنامه مورد نظر خود را پیاده سازی می نمایند .
بسیاری از دانشجویان و مهندسین رشته برق و بعضاً سایر گرایش ها به دنبال ورژن کامل نرم افزار LabVIEW بهمراه تمامی تولکیت های این نرم افزار قدرتمند بودند که ان را در قسمت نظرات سایت و یا در انجمن های گفتگو مطرح می کردند . در اینجا می توانیم اعلام نماییم شما نیز می توانید به منبع عظیم تولکیت های نرم افزار لب ویو دسترسی داشته باشید . ما برای شما بیش از 30 Toolkit نرم افزار LabVIEW 2015 را با حجم بیش از 20 گیگابایت و در قالب 5 DVD گردآوری نموده ایم که می توانید به تفکیک آنها را دانلود نمایید .
با توجه به اینکه تولکیت های مذکور برای نسخه 2015 نرم افزار لب وبو ارائه شده است تیم فنی مهندس یار نسخه 2015 نرم افزار LabVIEW را برای شما عزیزان آماده نموده است . همچنین تولکیت های مربوط به ورژن 2015 نیز ضمیمه مجموعه شده اند .

تولکیت های LabVIEW 2015 :

NI LabVIEW 2015

NI LabVIEW 2015 Biomedical Toolkit

NI LabVIEW 2015 Report Generation Toolkit

NI Labview 2015 SoftMotion Module

LabWindows CVI SQL Toolkit 2.3

Measurement Studio 2015 Suite

NI LabVIEW 2015 Database Connectivity Toolkit

NI LabVIEW 2015 DataFinder Toolkit 15.0

NI LabVIEW 2015 DIAdem

NI LabVIEW 2015 DSC Module

NI LabVIEW 2015 FPGA Module

NI LabVIEW 2015 FPGA Module Xilinx Tools 10.1

NI VeriStand 2015

NI LabVIEW 2015 FPGA Compile Farm Toolkit

NI LabVIEW 2015 Modulation Toolkit

NI LabVIEW 2015 Robotics Module

NI LabVIEW 2015 Advanced Signal Processing

NI LabVIEW 2015 NXT Module

NI LabVIEW 2015 Real-Time Module

NI LabVIEW 2015 SignalExpress

NI LabVIEW 2015 Sound & Vibration

NI LabVIEW 2015 Statechart Module

NI LabVIEW 2015 Unit Test Framework

NI LabVIEW 2015 Control Design & Simulation Module

NI LabVIEW 2015 Datalogging & Supervisory Control Module

NI LabVIEW 2015 Desktop Execution Trace Toolkit

NI LabVIEW 2015 Digital Filter Design Toolkit

NI LabVIEW 2015 MathScript RT Module

NI LabVIEW 2015 VI Analyzer Toolkit

NI Switch Executive 2015

NI Vision Development Module 2015

ویژگی های ورژن جدید LabVIEW :

  • پشتیبانی از ARM و Xilinx
  • قابلیت مدل سازی سیستم های قدرت
  • قابلیت کنترل موتورهای پله و سرو موتور
  • امکان مانیتورینگ بر روی تلفن همراه با استفاده از سیستم های موبایل نظیر iOS و آندروید
  • ارائه فن اوری های کار آمد برای توسعه دهندگان
  • و . . .

آموزش LABVIEW

سفارش محصول و پرداخت آنلاین مبلغ سفارش با استفاده از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب (قیمت  = 30000 تومان – ارسال سریعتر، هزینه کمتر!):

Online آموزش برنامه نویسی اندروید

وضعیت کالا: موجود Check آموزش برنامه نویسی حرفه ای با FORTRAN 95

  توجه 1: محصولات معرفی شده از سمت مهندس یار، به دقت از میان ده ها محصول موجود در بازار انتخاب می شوند، به طوری که اولاً دارای بالاترین کیفیت آموزش بوده و نکات کاربردی را به کاربران آموزش دهند. همچنین ضمانت عملکرد و پشتیبانی محصولات هم توسط این مجموعه مورد تاکید و توجه می باشد. پس از دریافت محصول سفارش داده شده در صورت وجود هر مشکلی می توانید با شماره تماس ذکر شده در پشت جلد مجموعه آموزشی تماس حاصل فرمایید.

 توجه 2: علت حذف سفارش به صورت پرداخت در محل: با توجه به مشکلات عدیده ای که برای سفارشات پرداخت در محل به وجود آمده است (از قبیل طولانی شدن مراحل ارسال به علت سیر مراحل اداری در این حالت، برگشتی بالا به علت عدم مراجعه مامورین اداره پست به آدرس مشتری، هزینه ارسال بیشتر به علت اخذ هزینه خدمات و ارزش افزوده از مشتری، عدم تحویل گیری سفارش از طرف برخی افراد بی مسئولیت و …) که نارضایتی مشتریان را به دنبال داشته است، از ابتدای سال 94 این حالت حذف شده و سفارش محصولات فقط به صورت پرداخت آنلاین مقدور می باشد. در این حالت سفارشات سریعتر و با هزینه کمتر به مشتریان ارسال شده و درصد برگشتی ها نیز نزدیک به صفر می باشد. جهت اطلاعات بیشتر به صفحه راهنمای خرید مراجعه فرمایید.

 مشاوره و پشتیبانی: با تماس با بخش فروش شرکت مهندس یار با شماره 66573993 در صورتی که هر سوالی در ارتباط با نحوه سفارش محصولات و سایر خدمات مجموعه داشته باشید در خدمت شما می باشیم.

پشتیبانی مهندس یار

راهنمای خرید از وب سایت مهندس یار

  مهندسی عمران   آموزش طراحی سایت و برنامه نویسی   آموزش تعمیر خودرو و جوشکاری
آموزش تصویری استاتیک و مقاومت مصالح

آموزش تصویری استاتیک و مقاومت مصالح ویرایش سوم

این نرم افزار آموزشی مفاهیم مختلف درس های استاتیک و مقاومت مصالح را به صورت گرافیکی و با استفاده از انیمیشن و تصویر به صورت کاملاً مفهومی آموزش می دهد (100% به زبان فارسی، مالتی مدیا). همچنین با استفاده از ده ها مثال و مساله نمونه حل شده در این مجموعه آموزشی می توانید مهارت های لازم برای حل مسائل این درس های مهم را به دست آورید.

دانلود نمونه درس های آموزشی و مشاهده مشخصات کامل

 

مزیت های تکنولوژی آموزشی مالتی مدیا:

در این روش آموزشی به علت کار در محیط گرافیکی و تصویری، آموزش های ارائه شده برای کاربر کاملاً ملموس است. سرعت یادگیری و ماندگاری مطالب بیشتر بوده و کاربر می تواند در صورت نیاز به دفعات مطالب آموزشی را به سادگی مرور کند. در نتیجه به کارگیری این روش باعث کاهش هزینه ها و افزایش کیفیت آموزش می گردد.


- - , .

مهندس یار...
ما را در سایت مهندس یار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان mohandesyar بازدید : 546 تاريخ : پنجشنبه 20 اسفند 1394 ساعت: 0:00

تعمیر لوازم خانگی

آپدیت 94/12/19

امروزه در تمامی خانه ها لوازم خانگی برقی و گازی به وفور یافت می شود . یخچال ، تلویزیون ، بخاری ، پنکه و . . . از لوازم خانگی پر کاربرد هستند . حتماً برای شما هم پیش آمده است که وسایل شما معیوب شده باشند و نیاز به تعمیر داشته باشند .
مجموعه پیش رو شامل آموزش تعمیر و عیب یابی لوازم خانگی پر کاربرد می باشد که در هر خانه ای یافت می شوند . پس در صورتی که دستگاه شما خراب شد بجای اینکه مستقیماً آن را به تعمیرگاه مربوطه ببرید نگاهی به راهنمای تعمیر آن انداخته و مطمئن شوید مشکل به دست شما قابل حل نخواهد بود . لوازم خانگی که در این مجموعه گنجانده شده اند عبارتند از :

  • هواکش و هود آشپزخانه
  • تلویزیون
  • تلفن
  • اتوی برقی
  • مخلوط کن
  • پنکه
  • جاروبرقی
  • سشوار
  • درب باز کن
  • دستگاه پخش DVD
  • کولر آبی
  • ماشین لباسشویی
  • یخچال

تعمیر
تعمیر 2

این مجموعه هم در رایانه و هم در دستگاه پخش DVD خانگی قابل مشاهده بوده و آموزش کاملاً به زبان فارسی صورت گرفته است.

آموزش تعمیر

سفارش محصول و پرداخت آنلاین مبلغ سفارش با استفاده از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب (قیمت  = 17900 تومان – ارسال سریعتر، هزینه کمتر!):

Online آموزش برنامه نویسی اندروید

وضعیت کالا: موجود Check آموزش برنامه نویسی حرفه ای با FORTRAN 95

  توجه 1: محصولات معرفی شده از سمت مهندس یار، به دقت از میان ده ها محصول موجود در بازار انتخاب می شوند، به طوری که اولاً دارای بالاترین کیفیت آموزش بوده و نکات کاربردی را به کاربران آموزش دهند. همچنین ضمانت عملکرد و پشتیبانی محصولات هم توسط این مجموعه مورد تاکید و توجه می باشد. پس از دریافت محصول سفارش داده شده در صورت وجود هر مشکلی می توانید با شماره تماس ذکر شده در پشت جلد مجموعه آموزشی تماس حاصل فرمایید.

 توجه 2: علت حذف سفارش به صورت پرداخت در محل: با توجه به مشکلات عدیده ای که برای سفارشات پرداخت در محل به وجود آمده است (از قبیل طولانی شدن مراحل ارسال به علت سیر مراحل اداری در این حالت، برگشتی بالا به علت عدم مراجعه مامورین اداره پست به آدرس مشتری، هزینه ارسال بیشتر به علت اخذ هزینه خدمات و ارزش افزوده از مشتری، عدم تحویل گیری سفارش از طرف برخی افراد بی مسئولیت و …) که نارضایتی مشتریان را به دنبال داشته است، از ابتدای سال 94 این حالت حذف شده و سفارش محصولات فقط به صورت پرداخت آنلاین مقدور می باشد. در این حالت سفارشات سریعتر و با هزینه کمتر به مشتریان ارسال شده و درصد برگشتی ها نیز نزدیک به صفر می باشد. جهت اطلاعات بیشتر به صفحه راهنمای خرید مراجعه فرمایید.

 مشاوره و پشتیبانی: با تماس با بخش فروش شرکت مهندس یار با شماره 66573993 در صورتی که هر سوالی در ارتباط با نحوه سفارش محصولات و سایر خدمات مجموعه داشته باشید در خدمت شما می باشیم.

پشتیبانی مهندس یار

راهنمای خرید از وب سایت مهندس یار

  مهندسی عمران   آموزش طراحی سایت و برنامه نویسی   آموزش تعمیر خودرو و جوشکاری
آموزش تصویری استاتیک و مقاومت مصالح

آموزش تصویری استاتیک و مقاومت مصالح ویرایش سوم

این نرم افزار آموزشی مفاهیم مختلف درس های استاتیک و مقاومت مصالح را به صورت گرافیکی و با استفاده از انیمیشن و تصویر به صورت کاملاً مفهومی آموزش می دهد (100% به زبان فارسی، مالتی مدیا). همچنین با استفاده از ده ها مثال و مساله نمونه حل شده در این مجموعه آموزشی می توانید مهارت های لازم برای حل مسائل این درس های مهم را به دست آورید.

دانلود نمونه درس های آموزشی و مشاهده مشخصات کامل

 

مزیت های تکنولوژی آموزشی مالتی مدیا:

در این روش آموزشی به علت کار در محیط گرافیکی و تصویری، آموزش های ارائه شده برای کاربر کاملاً ملموس است. سرعت یادگیری و ماندگاری مطالب بیشتر بوده و کاربر می تواند در صورت نیاز به دفعات مطالب آموزشی را به سادگی مرور کند. در نتیجه به کارگیری این روش باعث کاهش هزینه ها و افزایش کیفیت آموزش می گردد.


- - , .

مهندس یار...
ما را در سایت مهندس یار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان mohandesyar بازدید : 407 تاريخ : پنجشنبه 20 اسفند 1394 ساعت: 0:00

آموزش access
طراحی بانک های اطلاعاتی یکی از مهم ترین وظایف مهندسان صنایع و برنامه نویسی کامپیوتر می باشد. از بین ابزارهای زیادی که برای انجام این کار وجود دارد نرم افزار Microsoft Access از جایگاه ویژه ای برخوردار است. این نرم افزار که زیر مجموعه ای از بسته نرم افزاری بزرگ مایکروسافت آفیس می باشد به گونه ای طراحی شده است که کاربر بتواند با طراحی انواع فرم ها ورود اطلاعات را انجام دهد. سپس با استفاده از جداول (Table ها) اطلاعات داده شده به یکدیگر مرتبط گشته و در نهایت با استفاده از Query ها و Report ها می توان به استخراج اطلاعات درخواستی از بانک اطلاعاتی طراحی شده پرداخت. در مجموعه آموزشی که ملاحظه می فرمایید نحوه کار با نرم افزار اکسس 2013 به صورت مالتی مدیا و به شیوه تصویری و به زبان فارسی به صورت کاملاً کاربردی توضیح داده شده است. در ادامه می توانید ضمن دانلود نمونه ای از آموزش، عناوین سرفصل ها و درس های این مجموعه آموزشی را ملاحظه فرمایید.

*** دانلود نمونه ای از آموزش ***

فصل اول : شروع کار با Access
آشنایی با نرم افزار Access
ایجاد یک پایگاه داده جدید
ایجاد یک جدول (Table)
ویرایش داده های جدول
استفاده از کلیدهای میانبر
Copy و Paste کردن رکوردها
بازکردن و ذخیره سازی یک فایل
ناحیه پیمایش یا Navigation Pane

فصل دوم : طراحی جدول
نمای طراحی یا Design View
آشنایی با انواع داده ها در Access
مشخصات داده های متنی
مشخصات مقادیر عددی
فیلدهای حاوی تاریخ ، زمان و مقادیر Boolean
ایجاد یک Hyperlink
Attach کردن فایل به یک رکورد
مشخصات داده Callculated
شماره گذاری خودکار رکوردها
تعریف کلید اصلی جدول
نکاتی درباره ی طراحی جدول

فصل سوم : فرمت بندی جدول
فرمت بندی خانه های جدول
پیمایش رکوردها
جابجایی و تغییر اندازه سطرها و ستون ها
پنهان نمودن ستون ها
قفل کردن ستون ها
پیش نمایش چاپ جدول

فصل چهارم : ویرایش داده ها
جستجو و جایگزینی مقادیر
مرتب سازی رکوردها
فیلترسازی رکوردها با استفاده از ویژگی Quick Filter
سایر روش های فیلترسازی رکوردها
ابزار Spell Checker
تنظیمات غلط یاب املایی

فصل پنجم : تعیین رابطه بین جداول
ایجاد رابطه بین جداول
ویرایش یک رابطه
کار با پنجره Relationships
انواع رابطه ها

فصل ششم : استخراج اطلاعات به کمک Query ها
ایجاد یک Query در نمای Design
فیلترسازی رکوردها در یک Query
ایجاد یک Query از طریق Query Wizard
بررسی یک Query در زبان SQL
محاسبه مقدار یک فیلد بر اساس فیلدهای دیگر
استفاده از توابع در Query ها
آشنایی با برخی توابع ریاضی
نمایش مقادیر خالی یا Null
توابع متنی و زمانی

فصل هفتم : سایر انواع Query ها
Query های به روزرسانی (Update)
Query های از نوع Append و Make Table
ایجاد Query هایی برای حذف رکوردها

فصل هشتم : گزارش گیری
ایجاد یک Report یا گزارش ساده
بخش های مختلف یک گزارش
نماهای مختلف یک گزارش
پیش نمایش و صدور اطلاعات گزارش به نرم افزارهای دیگر
بخش های مختلف یک گزارش در نمای Design
ایجاد یک گزارش به کمک Report Wizard
ایجاد و چاپ برچسب به کمک Label Wizard
تنظیم خصوصیات اشیاء

آموزش تصویری اکسس

فصل نهم : طراحی واسط کاربر
ایجاد یک فرم ساده
نمایش رکوردها بطور همزمان
ایجاد یک فرم با استفاده از Form Wizard
جابجایی و ویرایش کنترل ها
استفاده از کلید Tab برای حرکت بین کنترل ها
ایجاد یک Switchboard

فصل دهم : کار با ماکروها
اجرای خودکار دستورات با استفاده از ماکروها
استفاده از ماکرو به همراه یک فرم
تعیین آرگومان های یک ماکرو از روی فرم
ماکروهای شرطی

فصل یازدهم : مفاهیم تکمیلی
تعیین رمز عبور برای فایل پایگاه داده
Import کردن اطلاعات از برنامه های دبگر به درون Access
صدور اطلاعات به برنامه های دیگر

خرید آموزش اکسس

قیمت: 17900 تومان

فروش نرم افزار

توجه 1: محصولات معرفی شده از سمت مهندس یار، به دقت از میان ده ها محصول موجود در بازار انتخاب می شوند، به طوری که اولاً دارای بالاترین کیفیت آموزش بوده و نکات کاربردی را به کاربران آموزش دهند. همچنین ضمانت عملکرد و پشتیبانی محصولات هم توسط این مجموعه مورد تاکید و توجه می باشد. پس از دریافت محصول سفارش داده شده در صورت وجود هر مشکلی می توانید با شماره تماس ذکر شده در پشت جلد مجموعه آموزشی تماس حاصل فرمایید.

توجه 2: علت حذف سفارش به صورت پرداخت در محل: با توجه به مشکلات عدیده ای که برای سفارشات پرداخت در محل به وجود آمده است (از قبیل طولانی شدن مراحل ارسال به علت سیر مراحل اداری در این حالت، برگشتی بالا به علت عدم مراجعه مامورین اداره پست به آدرس مشتری، هزینه ارسال بیشتر به علت اخذ هزینه خدمات و ارزش افزوده از مشتری، عدم تحویل گیری سفارش از طرف برخی افراد بی مسئولیت و …) که نارضایتی مشتریان را به دنبال داشته است، از ابتدای سال 94 این حالت حذف شده و سفارش محصولات فقط به صورت پرداخت آنلاین مقدور می باشد. در این حالت سفارشات سریعتر و با هزینه کمتر به مشتریان ارسال شده و درصد برگشتی ها نیز نزدیک به صفر می باشد. جهت اطلاعات بیشتر به صفحه راهنمای خرید مراجعه فرمایید.

مشاوره و پشتیبانی: با تماس با بخش فروش شرکت مهندس یار با شماره 66573993 در صورتی که هر سوالی در ارتباط با نحوه سفارش محصولات و سایر خدمات مجموعه داشته باشید در خدمت شما می باشیم.

خرید نرم افزار معماری

راهنمای خرید از وب سایت مهندس یار

  مهندسی عمران   آموزش طراحی سایت و برنامه نویسی   آموزش تعمیر خودرو و جوشکاری
آموزش تصویری استاتیک و مقاومت مصالح

آموزش تصویری استاتیک و مقاومت مصالح ویرایش سوم

این نرم افزار آموزشی مفاهیم مختلف درس های استاتیک و مقاومت مصالح را به صورت گرافیکی و با استفاده از انیمیشن و تصویر به صورت کاملاً مفهومی آموزش می دهد (100% به زبان فارسی، مالتی مدیا). همچنین با استفاده از ده ها مثال و مساله نمونه حل شده در این مجموعه آموزشی می توانید مهارت های لازم برای حل مسائل این درس های مهم را به دست آورید.

دانلود نمونه درس های آموزشی و مشاهده مشخصات کامل

 

مزیت های تکنولوژی آموزشی مالتی مدیا:

در این روش آموزشی به علت کار در محیط گرافیکی و تصویری، آموزش های ارائه شده برای کاربر کاملاً ملموس است. سرعت یادگیری و ماندگاری مطالب بیشتر بوده و کاربر می تواند در صورت نیاز به دفعات مطالب آموزشی را به سادگی مرور کند. در نتیجه به کارگیری این روش باعث کاهش هزینه ها و افزایش کیفیت آموزش می گردد.


- - , .

مهندس یار...
ما را در سایت مهندس یار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان mohandesyar بازدید : 350 تاريخ : دوشنبه 10 اسفند 1394 ساعت: 21:59

آموزش PLC
تا کنون دو محصول برای آموزش PLC در وب سایت مهندس یار معرفی کرده ایم. محصول اول یعنی سطح مقدماتی که شامل آموزش PLC S7 300 می باشد و در این صفحه قرار داده شده است و مناسب کاربرانی است که قصد شروع به کار و یادگیری PLC را دارند. محصول دوم یعنی آموزش پیشرفته PLC که به آموزش PLC S7 400 می پردازد را هم در این صفحه به شما معرفی نمودیم.
با توجه به درخواست های مکرر کاربران محترم مهندس یار در رابطه با قرار دادن محصولی در مورد آموزش پروژه های PLC، مجموعه ای که مشاهده می نمایید را تهیه نموده ایم.   در انتخاب این پروژه های سعی شده است که مواردی انتخاب گردد که در زمینه های مختلف صنعتی دارای کاربرد بوده و کاربران بتوانند به خوبی از این محصول به عنوان مرجعی جهت انجام پروژه های صنعتی استفاده کنند.
در ادامه می توانید عناوین سرفصل ها و درس های این مجموعه را ملاحظه فرمایید:
پروژه های مقدماتی:

راه اندازی موتور سه فاز لحظه ای

راه اندازی موتور سه فاز دائم کار با حفاظت

راه اندازی موتور سه فاز یکی پس از دیگری

راه اندازی موتور سه فاز چپگرد راستگرد معمولی

راه اندازی موتور سه فاز چپگرد راستگرد با تاخیر

راه اندازی موتور سه فاز ستاره مثلث

راه اندازی موتور سه فاز ستاره مثلث چپگرد راستگرد

راه اندازی موتور سه فاز دو سرغته

راه اندازی موتور سه فاز دو سرعته

راه اندازی موتور سه فاز دالاندر

کنترل سیستم انتقال آب

کنترل سیستم دریل صنعتی

کنترل سیستم دستگاه کاتر

کنترل سیستم انتقال معمولی

کنترل سیستم ترتیبی دو نوار نقاله

پروژه های متوسط:

کنترل سیستم چراغ راهنمایی

کنترل سیستم نوار نقاله

کنترل سیستم میکسر

کنترل سیستم انبار

کنترل سیستم محاسبه موجودی انبار

کنترل سیستم دمای مخزن

کنترل سیستم مونتاژ قطعات

کنترل سیستم انتقال مواد

کنترل سیستم دمای موتور

کنترل سیستم دمای آب

کنترل سیستم تصفیه آب

کنترل سیستم بطری پرکنی

پروژه های پیشرفته:

کنترل سیستم سطح مایع درون مخزن

کنترل سیستم تولید مایع شیمیایی

کنترل سیستم فشار روغن خط تولید

کنترل سیستم تست آب

کنترل سیستم رنگ آمیزی قطعات صنعتی

کنترل سیستم کمپرسور خانه

کنترل سیستم سطح از طریق کنترل فلو

پروژه های سطح تکمیلی:

کنترل سیستم پروسه بطری پر کنی در یک کارخانه تولید نوشابه

کنترل سیستم خط تولید نوشابه همراه با تمام جزئیات

کنترل سیستم پروسه تولید شکر از چغندر قند

کنترل سیستم عملیات تولید آهک

کنترل سیستم بسته بندی شکر

پروژه های کاربردی:

کنترل سیستم Batching

کنترل سیستم دما به روش حلقه بسته

کنترل سیستم Override به روش حلقه بسته

کنترل سیستم دمای محصول به روش حلقه بسته

کنترل سیستم دمای راکتور به روش حلقه بسته

کنترل سیستم فشار به روش حلقه بسته

خرید آموزش پروژه های PLC

قیمت: 29900 تومان

خرید آموزش PLC
توجه 1: محصولات معرفی شده از سمت مهندس یار، به دقت از میان ده ها محصول موجود در بازار انتخاب می شوند، به طوری که اولاً دارای بالاترین کیفیت آموزش بوده و نکات کاربردی را به کاربران آموزش دهند. همچنین ضمانت عملکرد و پشتیبانی محصولات هم توسط این مجموعه مورد تاکید و توجه می باشد. پس از دریافت محصول سفارش داده شده در صورت وجود هر مشکلی می توانید با شماره تماس ذکر شده در پشت جلد مجموعه آموزشی تماس حاصل فرمایید.

توجه 2: علت حذف سفارش به صورت پرداخت در محل: با توجه به مشکلات عدیده ای که برای سفارشات پرداخت در محل به وجود آمده است (از قبیل طولانی شدن مراحل ارسال به علت سیر مراحل اداری در این حالت، برگشتی بالا به علت عدم مراجعه مامورین اداره پست به آدرس مشتری، هزینه ارسال بیشتر به علت اخذ هزینه خدمات و ارزش افزوده از مشتری، عدم تحویل گیری سفارش از طرف برخی افراد بی مسئولیت و …) که نارضایتی مشتریان را به دنبال داشته است، از ابتدای سال 94 این حالت حذف شده و سفارش محصولات فقط به صورت پرداخت آنلاین مقدور می باشد. در این حالت سفارشات سریعتر و با هزینه کمتر به مشتریان ارسال شده و درصد برگشتی ها نیز نزدیک به صفر می باشد. جهت اطلاعات بیشتر به صفحه راهنمای خرید مراجعه فرمایید.

مشاوره و پشتیبانی: با تماس با بخش فروش شرکت مهندس یار با شماره 66573993 در صورتی که هر سوالی در ارتباط با نحوه سفارش محصولات و سایر خدمات مجموعه داشته باشید در خدمت شما می باشیم.

فروشگاه مهندس یار

راهنمای خرید از وب سایت مهندس یار

  مهندسی عمران   آموزش طراحی سایت و برنامه نویسی   آموزش تعمیر خودرو و جوشکاری
آموزش تصویری استاتیک و مقاومت مصالح

آموزش تصویری استاتیک و مقاومت مصالح ویرایش سوم

این نرم افزار آموزشی مفاهیم مختلف درس های استاتیک و مقاومت مصالح را به صورت گرافیکی و با استفاده از انیمیشن و تصویر به صورت کاملاً مفهومی آموزش می دهد (100% به زبان فارسی، مالتی مدیا). همچنین با استفاده از ده ها مثال و مساله نمونه حل شده در این مجموعه آموزشی می توانید مهارت های لازم برای حل مسائل این درس های مهم را به دست آورید.

دانلود نمونه درس های آموزشی و مشاهده مشخصات کامل

 

مزیت های تکنولوژی آموزشی مالتی مدیا:

در این روش آموزشی به علت کار در محیط گرافیکی و تصویری، آموزش های ارائه شده برای کاربر کاملاً ملموس است. سرعت یادگیری و ماندگاری مطالب بیشتر بوده و کاربر می تواند در صورت نیاز به دفعات مطالب آموزشی را به سادگی مرور کند. در نتیجه به کارگیری این روش باعث کاهش هزینه ها و افزایش کیفیت آموزش می گردد.


- - , .

مهندس یار...
ما را در سایت مهندس یار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان mohandesyar بازدید : 455 تاريخ : چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت: 14:33